WITAJ W NASZYM WIRTUALNYM BIURZE

Twoja poczta
w dobrych rękach

Dobry adres dla firmy to tylko początek. Mamy do zaoferowania znacznie więcej.

WIRTUALNE BIURO

My działamy stacjonarnie,
po to żebyś Ty mógł pracować zdalnie.

Sami jesteśmy przedsiębiorcami i wiemy, że coraz większą wagę przykłada się do automatyzacji procesów biznesowych. Nasza usługa rozwija się każdego dnia, po to aby dać Tobie możliwość zarządzania firmą z jednego miejsca.

Siedziba

Adres do celów rejestracyjnych firmy-organizacji.

Poczta

Odbierzemy Twoją pocztę zgodnie z Twoimi wytycznymi.

Skany

Jeśli tego chcesz zajmiemy się otwieraniem i skanowaniem poczty.

Powiadomienia

Poinformujemy Cię o każdej przesyłce lub awizo z pomocą SMS lub e-mail.

Przechowalnia

Możemy przechować Twoja pocztę do czasu aż ją odbierzesz lub odesłać zbiorczo na wskazany adres.

Sala spotkań

Do Twojej dyspozycji mamy przygotowaną w pełni wyposażoną salę konferencyjną, która pomieści 25 osób.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas jednym z najważniejszych priorytetów.

Umowa

Nie musisz nad odwiedzać osobiście. Wystarczy wypełnić i opłacić formularz na naszej stronie.

Cennik usług

*Wszystkie podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć podatek VAT23%.

1. Adres do celów rejestracyjnych
2. Odbiór i przechowywanie korespondencji
3. Przesyłanie informacji o odebranej korespondencji (SMS, E-Mail, Telefon)
4. Skanowanie i wysyłanie odebranej korespondencji (limit skanowania: 50 stron miesięcznie)
5. Dostęp do sali konferencyjnej (limit godzin: 5 godzin w miesiącu)

Koszt skanowania dokumentów poza pakietem: 1zł/strona. Koszt wysyłki poczty do Ciebie po Twojej stronie.


Subskrypcja miesięczna

150 PLN

Dobra opcja na start dla każdej firmy. Pełny zestaw usług, niska opłata.


Subskrypcja roczna

1200 PLN

Opcja dla zdecydowanych. Mega oszczędność w skali roku.

Formularz zgłoszeniowy wirtualnego biura


FAQ

Czy mogę zawrzeć umowę zdalnie?

Oczywiście. Procedura jest prosta i zajmuje chwilę. Wystarczy wypełnić i przesłać formularz zgłoszeniowy oraz dokonać opłaty za wybrany pakiet. Opłata za zgłoszenie jest równoznaczna z zawarciem umowy.

Czy otrzymam potwierdzenie zawarcia umowy?

Tak. Kiedy tylko zostanie nadany numer NIP (chyba, że już jest) dla zgłoszonej firmy, wtedy wystawiamy potwierdzenie zawarcia umowy oraz fakturę VAT.

Dlaczego muszę podać adres do korespondencji?

Przyjmujemy i odbieramy Twoją korespondencję. Zdarzają się sytuacje, kiedy chcemy wysłać Tobie zbiorczo Twoją pocztę. Ponieważ działamy zdalnie, może się okazać, że nie będziesz mieć możliwości odbioru osobistego Twojej korespondencji.

Czy mogę sobie zastrzec, aby moja poczta nie była otwierana i skanowana?

Jasne, że tak. Bez Twojej pisemnej zgody na otwieranie i skanowanie poczty przychodzącej pozostanie ona zamknięta i będzie czekać na Twój odbiór lub inne dyspozycje związanej z jej obrotem.

Czy mogę sobie zastrzec, aby poczta polecona nie była przyjmowana?

Nie musisz niczego zastrzegać. Bez nadanego nam pełnomocnictwa pocztowego nie mamy prawa odebrania Twojej poczty poleconej. W takiej sytuacji informujemy o przyjęciu Awizo pocztowego.

W jaki sposób mogę nadać pełnomocnictwo pocztowe?

Pełnomocnictwo pocztowe można nadać w dowolnej placówce pocztowej w Polsce. Wystarczy mieć ze sobą swój dowód osobisty oraz aktualny wyciąg z KRS lub CEIDG. Pani przy okienku musi wiedzieć, że jesteś właścicielem, prezesem lub pełnomocnikiem firmy i widniejesze w w/w dokumentach. MUSISZ BYĆ OSOBIŚCIE. Będą Tobie też potrzebne nasze dane, żeby Pani przy okienku wiedziała komu nadajesz pełnomocnictwo. Te dane otrzymasz po zawarciu z nami umowy.

Co się dzieje po zakończeniu umowy?

Kiedy umowa wygaśnie lub zostanie zakończona jesteś zobowiązany do zmiany adresu we właściwym rejestrze i poinformowania nas o tym fakcie. Brak działania w tym zakresie równoznaczny jest z podjęciem kroków szczegółow opisanych w Ogólnych Warunkach Najmu (OWN)

Ile czasu trwa rejestracja umowy i uzyskania tytułu prawnego do posługiwania się adresem?

Wszystko zależy od Ciebie. Czym prędzej otrzymamy od Ciebie komplet informacji oraz opłatę - tym prędzej będziesz mógł działać. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się naszą recepcją.

Czy wirtualne biuro jest bezpieczne? Czy nie będzie problemów z Urzędem Skarbowym?

Działamy na lokalnym rynku już od kilku lat. Urząd Skarbowy zawsze sprawdza firmy, które się rejestrują pod naszym adresem. Ta kontrola słyży tylko temu, by potwierdzić, że firma faktycznie pod danym adresem funkcjonuje. Zdażają się wirtualne biura, które działają w mieszkaniach lub garażach.. My profesjonalnie podchodzimy do naszych usług. Posiadamy recepcję z obsługą i salę konferencyjną dla spotkań np. zarządu. Z naszej strony nie odczuliśmy żadnych problemów z lokalnym US. Jeśli wypełniłeś i opłaciłeś formularz to my potwierdzamy do US Twój status współpracy z nami. Nie bierzemy jednak odpowiedzialności za Twoją historię z US lub innymi urzędami. Na to nie mamy wpływu.

W jaki sposób otrzymam powiadomienia?

Wszystko zależy od tego, jakie usługi dla Ciebie realizujemy. Jeśli masz aktywną usługę skanowania to powiadomienia ograniczają się do wiadomości e-mail. Jeśli mamy tylko odbierać pocztę to głównie wysyłamy SMS. W skrajnych przypadkach korzystamy również z kontaktu telefonicznego.

Chcesz wiedzieć na bieżąco co się u nas dzieje? Dostać info o ciekawych eventach lub narzędziach biznesowych?
Zapisz się do naszego newslettera.

O Nas

Na bieżąco podejmujemy się nowych wyzwań. Rozpoczęło się od wynajmowania biurek i adresów. Aktualnie budujemy platformę wymiany usług. Rozwijamy klub biznesu. Pracujemy nad aplikacją dla Twojego biznesu.

Chłodna 5A, 83-110 Tczew, Polska

Dokumenty

- Ogólne Warunki Najmu (OWN) Wirtualnego Biura

Wzór Potwierdzenia Zawarcia Umowy Wirtualnego Biura 

Regulamin Sali Konferencyjnej

- Polityka Prywatności i Polityka Cookies

- RODO

+48 58 350 1959

Lubimy ciasteczka. Z nimi jest lepiej. A Ty jak uważasz? Polityka Cookies.